میگم اش عدس یا ماهی در دوران بارداری خوبه بخوریم؟

۱۰ پاسخ

ماهی سالمون وقزل فقط تو بارداری مجازی

اره هردوخوبه

بله ولی ماهی تن نخور که جیوه داره

اره خیلی خوبه ماهی باید هفته ای دوبار بخوری

ماهی نباید جیوه داشته باشه شنیدم فقط قزل و سالمون خوبه ،اونم متوسط باشه خیلی بزرگ نباشه، زیاده روی هم نباید بکنی

ای بابا پس چی بخوریم

ماهی فقط قزل و سالمون مجازه

عالی فقط ماهی دریا نخور

ماهی میگن زیاد خوب نیس

اره عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری