دخترا توروخدا بگید چی برا رفلاکس خوبه

۲ پاسخ

من گاویسکون دادم اس اپرازول فاموتیدین نکسیوم از هیچکدوم هیچ اثری ندیدم

هیچی دارو،ووعده های غذایی روزیادکردن،حجم کم ولی تعدادبالا،داروهم کیدوزول،شربت آمپروزل معجزه میکنه،قیمتشم ۵۰۰تومنه

سوال های مرتبط