۶ پاسخ

خدا خدا گوگولی رو بخورم😍😍

عزیییزم😍

هزار ماشاالله خوشگل بوده خوشگل تر شده

چقد خوشگل سده خیلی تغییر کرده

من از بیمارستان عکس ندارم نمیذاشتن عکس بگیریم آن ای سیو بود🥲

❤️♥️ بوسس

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۳ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی