۴ پاسخ

۳۷.۵ب بالا تبه

میگن نیم درجه باید اضافه کنی،تا ۳۷/۵ طبیعیه

تب معمولا تا ۳۷نیم طبیعیه بالاتر میشه تب

بفرما گلم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان محمد 🧸 مامان محمد 🧸 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی