سلام دوستان ببخشید ترشح زیاد عادیه هفته هستم خیلی اذیتم

۱ پاسخ

سلام عزیزم ترشحات دربارداری خیلی زیاد میشن نگران نباش درصورتیکه خارش شدیدیاسوزش داشتی به پزشکت بگو

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری