سلام خانمامن دوباره آزمایش دادم میشه نگاه کنین

تصویر
۵ پاسخ

ریسک سندروم داون هست

دوبارآزمایش دادم

عزیزم یه چیز بگم چون ۳۷ سالته الکی ریسکو بالا زده نگران نباش سلفری بده خیالت راحت میشه

این ازمایش انومالی که میگن چه قیمت شد اینم باید مثل ان تی سنو ببری

احتمالا آمینو ازت بگیرن انشالله ک سالمه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری