۸ پاسخ

من دکتر خودم میگف نذار
ماماها و دکتر زایشگاه رفتم گفتن بذاری بد نیست
منم میذاشتم
روز معاینم میگفتن دهانه رحمت نرمه ولی خب من بچم پایین نیومد ک نشد زایمان کنم

ببخشید این همون قرص گل مغربی درسته استفاده کنم

تصویر

نیاز ب دکتر نیست ماهم گذاشتبم خوب بود

شیاف چجوری استفاده میشه و باید از کجا بگیریم ؟

من به دکترم گفتم.گفتش هفته های اخر باید بزاریم خوبه

اول دکتر وضع بچرو چک کنه اگه خوب بود برای زایمان میده

اما به دکترتم بگو من میخوام به دکترم بگم و بزارم

میگن خوبه برای نرم شدن دهانه رحم

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیارم 🩵 مامان مهدیارم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری