اینا از خداشون بود برنامه هایی مثل اینستا و تلگرامو اینچیزارو قطع کنن و ملت فقط برنامه های جاسوسی خودشون مثل ایتا روبیکا رو نصب کنن و الان بهونه ام افتاده دستشون و مخ یسریارو خوردن که بخاطر تروریست و دشمن اینکارو کردیم ولی زهی خیال باطل.
د ش م ن خودشونن و انشالله انشالله نسلشون از رو زمین برداشته میشه بزودی و اونجایی که مخفی شده تبدیل به قبر میشه براش
وای کجا اینو گفته ما مردیم از بی نتی
برین از رئیس جمهور عزیزتون که گفتن فيلترينگ برمیدارم و برای همینم بهش رای دادین بپرسین
کجا گفتن؟مگه میشه خسته شدیم دیگه😐
زندگی درست کردن برامون
تازه دو هفته دیگه میخوان تصمیم بگیرن؟ یه پیامک ساده نمیشه داد میشه مگه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.