۶ پاسخ

اینا از خداشون بود برنامه هایی مثل اینستا و تلگرامو اینچیزارو قطع کنن و ملت فقط برنامه های جاسوسی خودشون مثل ایتا روبیکا رو نصب کنن و الان بهونه ام افتاده دستشون و مخ یسریارو خوردن که بخاطر تروریست و دشمن اینکارو کردیم ولی زهی خیال باطل.
د ش م ن خودشونن و انشالله انشالله نسلشون از رو زمین برداشته میشه بزودی و اونجایی که مخفی شده تبدیل به قبر میشه براش

وای کجا اینو گفته ما مردیم از بی نتی

برین از رئیس جمهور عزیزتون که گفتن فيلترينگ برمیدارم و برای همینم بهش رای دادین بپرسین

کجا گفتن؟مگه میشه خسته شدیم دیگه😐

زندگی درست کردن برامون

تازه دو هفته دیگه میخوان تصمیم بگیرن؟ یه پیامک ساده نمیشه داد میشه مگه اصلا

سوال های مرتبط