نه ازدواج نه بارداری سن کم خوب نیست …
من 22سالمه اقدامم ولی هنوز خدا نخواسته تا خدا بخواد همون میشه
منم الان 19سالمه سومی رو باردارم دخترم 3سالش رو پر کرده پسرم 2سالش رو پرکرده
من بچه اولم رو ۱۸ آوردم دومی رو ۲۰
هر موقع دلتون خواست اقدام کنین بستگی ب وضعیت بدنتون داره عزیزم
هرکسی نظر خودشو داره بنظرم خودت باید تصمیم بگیری
من خودم صبر کردم بالاتر برم شرایط بهتر بشه
اگر از لحاظ مالی تواناییشو دارید،خیلیم عالیه
نه نیس
چند ساله ای ؟
چند سالته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.