۱۴ پاسخ

چرا پس ما زایمان نمیکنیم😮‍💨

میگم بزار هفته بعد برو خسته میشی

٣٩ هفته و دوروز بودم زايمان كردم
روز قبلش ماما معاينم كرد از فرداش دردام شروع شد و شب پسرم دنيا اومد🥹

من ميخواستم برم ورزش
ماما همراهم برام كلاس خصوصى گذاشته بود همون روز زاييدم😅

زحمت نکش😂😂😂

این دیگه اسمش آمادگی زایمان نیس .آمادگی بعد زایمان 😅

یکم زود شروع نکردی 😁😁😁👍

یه دفعه بزار با بچه برو خواهر چه کاریه 🤣🤦🏻‍♀️

عزیزم عجله نکن هنوز زوده😂

زیاد رو خودت فشار نیار ک زایمان بکنی بچه کوچیکه میره دستگاه😂 نرسیده هنوز

زوده هنوز ک 😁😁😅😅

گلم یکم زود نیست؟🤣

خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان😂💪

خواهر دیگ بزار برا بعدزاییدنت🤣

سوال های مرتبط