۶ پاسخ

تو با همون‌آن تی حساب کن گهواره ولش

طبق انتی هرچی زده همونه تاریخ گهواره طبق مریودیه فکنم خودت تغیر بده

ان تی هم زد ۳۰ فروردین

انتی دقیق تره

انومالی خیلی مهم نیس عزیزم

سونو انومالی ۳۰ فروردین زده

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ودوم بارداری