ماست پرچرب باید داد به بچه‌ها یا کم‌چرب؟ چرا؟

۸ پاسخ

تو دفترچه واکسن نوشته تا دوسالگی پرچرب ولی بعدش کم چرب بدین

تو دفترچه واکسن نوشته تا دوسالگی پرچرب ولی بعدش کم چرب بدین

پرچرب بهتره من لاکتیویا میدم

کلا شیر و کاست پر چرب باید باشه

پرچرب

پرچرب
ترجیحا ماجان بده عالیه

بهتره كلا زير يكسال ندى
يا اگر ميخواى پروبيوتيك بدى
پرجرب ممكنه براش سنگين باشه

پر چرب

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی