۲ پاسخ

اره من گاهی اینجوری میشم.یه خانومم تو اینستا میگفت یائسه شده بوده همین دردارو داشته رفته هفت ماهه اینا بوده🤣
رحم درگیره دیگه .استرس نداشته باش

انقباض گرفتی یا برو پیش دکترت یا بیمارستان

سوال های مرتبط