۸ پاسخ

نه اوکی هست عزیزم

یک مدل اینجوری سفیده
یک مدل زرد رنگ شیشه ای هست

مهم کارایی اش هست که درسته

شرکتاش فرق داره موردی نداره همه‌اش یکیه

منم از این میخورم صبح هاا

فرقی نداره شرکتا فرق میکنن
منم مث همینه

به من بهداشت از همین داده

منم دوتاشون یه قوطی بود تقریبا ولی قرص یکیشون زرده میخورم حس میکنم ادرارم زرد شده

منم از این میخورم فرقی نداره

فرقی نداره شرکت فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری