۱۶ پاسخ

آبگوشت میزارم شامم از گوشت کوبیدش میخوریم

من شویدپلو و خورشت قیمه میذارم

سوپ‌شبم مهمونیم

چلو گوشت میخام بزارم

منم آبگوشت درست میکنم

ناهار با پسری هستیم سوپ شام قرمه سبزی

خوراک لوبیا

ناهار کوکو سیب زمینی
شام هم سوپ
یا
ناهار قورمه سبزی
شام املت

ناهار قورمه سبزی ، شام احتمالا پاستا

شاید زرشک پلو برا ناهار
شام هم تخم مرغی چیزی یا اضافه ظهر

میخام پیتزا درست کنم ناهار

برای اولین بار میخوام آلو مسما بذارم

جوجه میخوام درست کنم من
خیلی هوس کردم

نخودخیس کردم دوسه روزه فرداشام فلافل دارم ناهارم خونه مادرشوهرم

هوس خوراک لوبیا کردم.خیس کنم مرغم توش میریزم من.

قیمه سیب زمینی.

سوال های مرتبط

مامان دنیز🫧🍭🧸 مامان دنیز🫧🍭🧸 ۳ سالگی