۳ پاسخ

دیدم دل مهربونی داری که بخدا به زور وفشار دارم مینویسم حتی شیر پسرمو گذاشتموبرای فروش ...مریض شده سینه اش خس خس میکنه شده بعنوان قرض اگه داری بهم بدی تا یارانه۲۵همین ماه

خاص بالا نمیاد

سلام خوبی آجی

سوال های مرتبط

مامان دلی❤️❣️ مامان دلی❤️❣️ ۹ ماهگی