۲ پاسخ

فکر رقیقیش نباش مهم اینه وزن بده بهش یعنی اوکیع

نمیدونم والا شیر منم تقریبا رقیقه ولی یه کوچولو چربم هست،منم شیر افزای گالاکتومید میخورم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی