خانما کرم ارده بد نیست تو بارداری؟
از نظر گرمی میگم

۶ پاسخ

من میخورم ارده هرروز

دو سه لقمه خوردم خیلی دلم خواست

من بعضی صبحا شیره ارده میخورم

ن‌چرا بد باشه صبحونه بایذ متنوع باشه ک دلتو نزنه من کیخورم

من یه سری صبحا ارده شیره میخورم خیلی مقویه

گرمی نخور من مربای گل خوردم افتادم خونریزی

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان ترمه🩷 مامان ترمه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی