۴ پاسخ

سلام تاحالا کسی تو بارداری میکروب معده گرفته؟

تازه امروز رفتم ۹هفته ممکنه هفته میگذره علائما جدید بشن

طبیعیه

منم چند روز این دردو داشتم هم سمت واژن هم مقعد. خودش خوب شد احتمالا اینم طبیعیه😐

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه ام♥️ مامان جوجه ام♥️ هفته هشتم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی