۱۰ پاسخ

منم دارم سیلیکنی ۱۱ تیکه

من ملامین خریدم

من ملامین میگیرم

من بامبو گرفتم

من سیلیکونی گرفتم بنظرم سیلیکونی قشنگتره

صدرصد بامبو چون بچه مهمه نه زیبایی هم ظرری هم نداره

منم سیلیکونی گرفتم

من بامبو خریده بودم برا دخترم بشقابش زود شکست

واسه نی نی سیلیکونی بهتره

من سیلیکونی خریدم هم خوشگل تره هم نشکنه هم حس می‌کنم برای نینی بهتره

سوال های مرتبط

مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی