خانما 10هفته ام کی میتونم جنسیت بفهمم

۹ پاسخ

اگر با سونو بخوای متوجه بشی۱۶ هفته معلوم میشه ولی اگر آزمایش سلفری بدی از همون ۱۰ هفته به بعد معلوم میشه ولی متاسفانه هزینش خیلیه🤦🏻‍♀️

۱۶ هفته مگه سلفری بدی که زودتر بفهمی

اگه خوش شانس باشی تو سنو انتی

انشاالله هفته اول ۵ماهگی

اگه انتی نگه تاشونزده هفته

۱۶هفته

من ۱۶ هفتم دیشب گرفتم سونو مشخص بود

۱۵ هفته به بعد

فک کنم ۱۳ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیستم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری