۱ پاسخ

بله من سزارین کردم عالیهههههه اینقدر ظریف بخیه میزنههه جای عمل خیلی ظریف و زیاد جاش نمیمونه بخیه ها جذبی هستن من که خیلی راضی بودم ازشون

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وهفتم بارداری