۶ پاسخ

پس چرا به من ماهی ۸تا میدن 😐🫤؟

ماهي ده تا دولتي
ازاد هم هرچندتا بخواي ميري ميخري داروخونه ديگه البته خيلي تفاوت قيمتي نداره ازاد و دولتي حدود پنجاه هزار تومن

والا شوهر من دیروز رفته گفتن چهارتا سهمیه دارید از این به بعد،با اینکه من اولین بار بود شیرخشک میخریدم گفتن سهمیه تون تموم شده باید آزاد بخرید،گفتن طرح یسنا هم قراره لغو بشه،خدا لعنتشون کنه

فکر کنم ماهی ۱۰ تا

منکه همیشه ۸تا گرفتم .یعنی داروخونه گفته ۸تا
ازادم که هرچی بخوای .چون قبلا میگرفتم ازادد

۱۰تاسهمیه ۴تا آزاد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل✨✨ مامان قندعسل✨✨ ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری