سهمیه شیرخشک هرماه چند تاست؟

۷ پاسخ

هرچندتا اضافه بخای آزاد حساب میشه

ماهی ۸تاسهمیه هر نوزاده تا ۶ماه

۱۰ تا

زیر یکسال ده تا در ماه بعد یکسال چهارتا

سهمیه ای نیس اصلا
من شده ت ی روز ۶ تا گرفتم

۴ تا چن تا درماه مصرف داری؟

ماهی ده تا سهمیه میتونی بگیری

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل✨✨ مامان قندعسل✨✨ ۱۳ ماهگی
مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی