مامانا سهمیه شیر خشک دربرج چند هس می‌خوام بگیرم

۱۱ پاسخ

۱۰ تا من گرفتم

سلام ...الان یه ماهه اپتامیل ۱ تهران نایاب شده به زور یه دونه از یه دارو خونه پیدا کردم.کل شهرو گشتیم اپتامیل ۱ نبود

من الان داروخانه بودم گفت ۱۲ تا

عزیرم من بچم شیرخشکیه ماهی ۱۰ تا سهمیه داره هر بچه ای

به من گفت ۱۰ تا
من آپتامیل میگیرم ۱۵۴

۸تا تا ۶ ماه

ماهی ۸ تا ۱۲۰ تومن

من شده ت ی ماه ۵ تا خریدم با بیمه هر چقد بخاهی میدن یعنی باید بدن

۴تا فک کنم

فک کنم ماهی ۵ تا هست

من نگرفتم اینجوری ک شنیدم ۴تاس

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۱۰ ماهگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندو نبات🍭لنا مامان قندو نبات🍭لنا ۱۱ ماهگی
مامان فندق جون 💙 مامان فندق جون 💙 ۵ ماهگی
مامان قندعسل✨✨ مامان قندعسل✨✨ ۱۳ ماهگی