۵ پاسخ

دوساعت بعدش امپول ریه ک نزدی

همه دستگاه اینجوربه

من دارم خیلی دقیقه

من دارم٬ کرسنس
دستگاه خوبیه ولی یکم خطا داره
ناشتارو معمولا کم نشون میده
محدوده ی ۱۶۰اینارو خوب نشون میده
هرچی بره بالاتر خطاش بیشتر میشه مثلا نزدیک۲۰۰رو خیلی بالاتر نشون میده

مامانم داره اره خوبه

سوال های مرتبط