بچه ها واسه سنگینی معدتون یا ترش کردن معده یا معده درد چی استفاده میکنید؟

۱۱ پاسخ

من خیلی رفلاکس داشتم و ترش می‌کرد معدم، متخصص تغذیه چندتا راهکار بهم داد:
۱ـ بلافاصله بعد از خوردن غذا از جات بلندنشو سفره‌‌ رو بگو بقیه جمع کنن
۲ـ تا نیم ساعت بعد از غذا دراز نکش
۳ـ وعده های غذاییت رو سبک بخور و میان وعده و سبزیجات حتماً استفاده کن
۴ـ آدامس میوه ای بخور
من همه اینا رو رعایت کردم خیلی بهتر شدم با این حال وقتی ترش میکردم سریع یه آدامس میوه ای مینداختم بالا آنی خوب می‌شدم

یه ورزش هم هست، که دستاتو به صورت ضربدری از پشت کمر میرسونی به هم، دست راستتو از بالا و دست چپتو از پایین کمر از پشت برسون به هم و بعد برعکس. خیلی مؤثره.

پنتوپرازول صب ناشتا دکتربهم داد

هیچی تحمل میکنیم🥲

شیر سرد

من شربت ضد اسید میخورم
اون نباشه معدم داغون میشه
از داروخانه بگیر خیلی خوبه

خیار هم خوبه روی من جواب داده
اسید معدت که میاد بالا
مثلا ۳. ۴ تا خیار بخور

فکر کنم ادامس نعنایی و عرق نعنا هم خوب باشه

واسه سنگینی معده بعد از غذا دراز نکش یه ربع راه برو غذات سر دلت نمونه
برا ترش‌ کردم هم نون سنگگ ،بسکویت ترد وخرما میخوردم خوب بود
البته شربت معده ام خوبه ام جی

چای زنجبیل با عسل

من ابجوش میخورم با کمی زنجبیل

فاموتیدین و دایمکتون

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری