واسه سنگینی معده و معده درد چی بخوریم 😭😭

۶ پاسخ

سیب پوست بگیر بخور یه ربع بعدش انگار معدت خالی خالیه من خودم میخورم خیلی خوبه برا نینی هم ضرر نداره

فقططط عرق نعناااا

شربت معده منیزیم تو بارداری مشکل نداره منم میخورم دکترم داده

نوشابه

وای مضخرف ترین حاله فقط من فاموتیدن هم میخورم اصلا تأثیری نمیبینم

فاموتیدین 20
عرق نعناع یکم با اب قاطی کن
چای نبات

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد