تاچنذ هفته میتونم برم ان تی؟؟
۱۳هفته میشه؟؟

۳ پاسخ

دختر منم الان یازده هفته و دوروز هستش،بهش گفتن از سه بهمن تا یک هفته وقت داره

سونو انتی از 11هفته و 6روز تا 13هفته وقت داری بری

نه برای ازمایشش فقط تا ۱۲ هفته و ۵ روز انجام میدن ینی من یه روز دیر رفتم خیلی اذیتم کردن

سوال های مرتبط

مامان ،🤱🍀 مامان ،🤱🍀 ۱ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار هفته سی‌ام بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری