الان انتی رو برو
۱۸هفته ک آنومالی داری جنسیت روهم میگن
البت اگ دکترت خوب باشه تو همون ان تی هم احتمالی بهت میگه جنسیت رو
از ۱۱ تا ۱۳ هفته باید بری
نه نمیشه زمان طلایی خودشو داره
من ان تی ۱۲ و ۶ روز رفتم
امروز ۱۵ و یک بودم رفتم واسه جنسیت
تا ۱۳ هفته و ۶ روز فرصت داری بری
دکتر معتبر بری جنسیتم میتونه بگه
۱۶هفته میتونی سونو جنسیت هم بری
سلامتیش مهمتر از جنسیته،حتما سرموقع برو انتی رو
دیر بشه انجام نمیدن باید سر وقت بری اگه جنسیتشو میخوای 15 هفته میتونی جدا بری
برو الان
نه عزیزم الان باید بری
دوستان حتما بیایید تو تاپیک من درد و دل ام از فرق گذاشتن بین اولاد هست
ان تی از هفته ۱۱تا۱۳
بهترین زمان هم ۱۲هفته ۳روزه
نه عزیزم خیلی دیره
چرا الان نمیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.