شیشه شیر وپستونک چ مارکی پیشنهادمیدین خوب باشه

۷ پاسخ

فقط اونت

اونت عالیه

اونت
دکتر براونز
فعلا خودم ب پیشنهادمامانم گفت شاید شیشه شیر اصلا لازمت نشه یه چیز معمولی گرفتم بعد اگه دیدم واجبه میرم هزینه درست حسابی میکنم
فعلا یه پستونک اونت گرفتم ایشالا ک بگیره نگیره ک هیچ

اونت‌گرفتم

دکتر براونز شیشه شیر پستونک اونت

من بی بی لند گرفتم

من شیشه شیر هم دکتر براونز گرفتم هم فیلیپس اونت پستونک هم اونت بادومی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۳ ماهگی
مامان سید حسین مامان سید حسین ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری