مردم از خارش واژن الخصوص لابیاها چکاکنم

۸ پاسخ

منم مثه شما بودم دکتر ۷ تا شیاف کلوتربمازول داد خوب شد سریع شورت هم نپوش اصلا

با شامپو بچه خودت بشور

با خمیر دوندون بزن یه دقیقه بمونه بعد بشور

عزیزم درخواست میدی❤️

کلوتریمازول بگیر از داروخانه 7شب بزار دکترم برام نوشت

کلوتریمازول داخلی بزن

ان ان داده میزنم اثرنداره

ب دکتر پناه ببر😂

سوال های مرتبط

مامان جونه دل❤️ مامان جونه دل❤️ ۱۰ ماهگی
مامان علی کوچولو🥰 مامان علی کوچولو🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترِ قشنگم🧸🎀 مامان دخترِ قشنگم🧸🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۶ ماهگی