۷ پاسخ

دقیقا گفتی گلم ، منم همینطور اصلا حس میکنم ماه ها نمیگذرن روزا کند و دیر میگذرن ، اونم باکلی استرس

دیشب اینقدر به حس بغل کردن و چهره‌ و بوش فکر کردم خوابم برد 🫠🩷

آرهههه کاش الان عید بود همه خوشحال و آروم بودن ما هم داشتیم ساک بیمارستانو اماده می‌کردیم 🥹

بنظر من که خیلی زود میگذره دقیقا من سر دخترم وقتی فهمیدم باردارم میگفتم من چشمام سفید میشه تا اسفند شه الان ۳ ساله از اون اسفنده گذشته 😍😅

منم همینطور دوسدارم زودتر انشالله سال1405بشه

منم دقیقاایشالازودبگذره بسلامت نینیامون وبغل کنیم

ماه های اولی زودتر میگذرن
از ماه پنجم خیلی دیر میگذره

سوال های مرتبط