۲ پاسخ

سنو زیادم خوب نیس گلم معمولا از ۲۸تا۳۲هفتع برا وزن جنین میفرستن

هفته چندمین؟
هر ماه می تونید یه سونو بگیرید مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی