مامانا خوردن آبهویچ خطرناک نیس

۵ پاسخ

مصرف زیادش خوب نیس یه لیوان ماهی اوکیه

در حد هوس دیر به دیر خوبه اما چون ویتامین a زیاد داره، زود به زود نخورین.

ویتامینش بالاست نخوری عزیزم ضررداره

هس.

نخور قند خیلی بالایی داره

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلی هام مامان عسلی هام ۴ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی