۳ پاسخ

اره طبیعیه تا وقتی بدون لک و خونریزی باشه من زیاد درد داشتم ۳ ماه اول

منم اینطوریم ولی دکتر به من گف طبیعیه

منم همینجوریم گلم بیشترم سمت چمه یه گرفتگی عین قلنجه

سوال های مرتبط

مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری