۵ پاسخ

خودمم درد دارم

اگر خونریزی نداری استراحت کنی خوب میشه
منم اینطوری بودم طبیعیه عزیزم

منم داشتم نگران نباش استراحت کن

معمولا تا ۸ و ۹ هفته درد خفیف طبیعیه

اگر خفیف و بدون خونریزیه اشکالی نداره،منم دارم این دردو و گاهی میاد و میره و خفیفه

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان ضیاء مامان ضیاء قصد بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری