من چراشب که میشه تنگی نفس میگیرم 😤کسی هست اینجوری ؟

۵ پاسخ

شب غذای سنگین نخور من همین جوری بودم امتحان کردم شب هم کم غذا میخورم هم معمولا شام سبک خیلی بهتر شدم

دو تا بالشت بذار زیر سرت

منم هم ببنیم کیپ میشه هم گلوم خشک خشک میشه انگار شن کش کشیدن هم احساس خفگی بهم دست می ده

اره منم مخصوصا موقع خواب
بینی هام کیپ میشه

بله منم اینجور هستم شب که میشه تنگی نفس میگیرم

سوال های مرتبط

مامان دلارا🦋فرهان🌈 مامان دلارا🦋فرهان🌈 ۵ ماهگی
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری