۱۱ پاسخ

من نان میدادم راضی بودم

من نان میدم کنار شیر خودم

من اپتامیل میدم خیلی راضیم

سوپرامیل بهش بده خیلی خوش مزه س و وزن دهی خوبی داره
معمولا سازگاره
ولی از 4ماه به بعد مراقب باش چون سینه رو ول می‌کنه

نان خیلی خوبه

ببلاک

من اپتامیل میدم

نان...

اپتامیل نزدیک ترین شیر خشکه ب شیر مادر

اپتامیل

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی