من هی روی کمر میخوابم
خیلی بده؟

۶ پاسخ

خیلی خیلی بده اکسیژن رسانی به بچه کم میشه به پشت میخوابی حس نمیکنی بچه خودس و جمع میکنه یا بیشتر لگد میزنه بعدش
من ک تا دو دقیقه بچرخم به پست یه لگد میزنه یعنی بچرخ اذیتم😅

من طاق باز که میخوابم زیر یه طرف بدنم پتو یا بالشت میدم ک بالاتر از طرف دیگ باشه

از هفته ۲۰ ب بعد اصلا خوب نیس
من دیروز دکترم پرسید رو کمر میخوابی گفتم اره در حد ۵ الی ۱۰ دقیقه
گفت خیلی زیاده دیگه اصلا ب کمر نخواب ک خدایی نکرده بچه خفه نشه

در حد یه رب عیبی نداره بعدم سمت چپ بخواب ک خون رسانی بشه جنین
رو کمر خوابیدن بد نیس ولی خون کمتر ب جنین میرسه

نه من الانشم این حالتی زیادمیخوابم ولی کم کم عادت کن رو ب پهلو چپ و راست ی بالشتم زیر پات بزار شکمت بیاد بالا

منم زیاد این حالتی میخوابم ولی زانوهامو جمع میکنم البته خوبم نیست کلا این حالتی

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد