خیلی خیلی بده اکسیژن رسانی به بچه کم میشه به پشت میخوابی حس نمیکنی بچه خودس و جمع میکنه یا بیشتر لگد میزنه بعدش
من ک تا دو دقیقه بچرخم به پست یه لگد میزنه یعنی بچرخ اذیتم😅
من طاق باز که میخوابم زیر یه طرف بدنم پتو یا بالشت میدم ک بالاتر از طرف دیگ باشه
از هفته ۲۰ ب بعد اصلا خوب نیس
من دیروز دکترم پرسید رو کمر میخوابی گفتم اره در حد ۵ الی ۱۰ دقیقه
گفت خیلی زیاده دیگه اصلا ب کمر نخواب ک خدایی نکرده بچه خفه نشه
در حد یه رب عیبی نداره بعدم سمت چپ بخواب ک خون رسانی بشه جنین
رو کمر خوابیدن بد نیس ولی خون کمتر ب جنین میرسه
نه من الانشم این حالتی زیادمیخوابم ولی کم کم عادت کن رو ب پهلو چپ و راست ی بالشتم زیر پات بزار شکمت بیاد بالا
منم زیاد این حالتی میخوابم ولی زانوهامو جمع میکنم البته خوبم نیست کلا این حالتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.