سلام
خانما واسه نامه سزارین کدوم هفته میدن ؟

۳ پاسخ

بستگی به دکترت داره
برا من آخر ۳۷ داد همین چند روز پیش

مال منو هفته پیش نوشتن

من دکترم گفته هفته دیکه بیا
میشم ۳۷ هفتع

سوال های مرتبط

مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان جان مامان رایان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی