کسی بوده چهارده آزاد سازی منفی باشه بعدش مثبت؟

۳ پاسخ

و من هم همچنان در بلاتکلیفی به سر میبرم و دیگه هم بی بی نزدم تا چند روز دیگه بگذره به موعدم نزدیک بشم.چهار دیگه تا موعد امروز هم۱۶ روز از اولین روز آزادسازی میگذره...

عزیزم درخواست میدی

من
روز ۱۴ منفی منفی شبش انقد گریه کردم
روز ۱۸ و ۱۹ مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری