خانوما شما فرنی رو چند دقیقه میجوشونبد؟

۶ پاسخ

با شعله کم هم میزنم تا جوش بیاد جوش اومد۵دقیقه ام میزارم بجوشه

۱۰ دقیقه

نیم ساعت

۱۰ دقیقه

من توش اب سرد میریزم با اتیش کم ۲ ساعتی

کلا ده دقیقه

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان اهورا مزدا مامان اهورا مزدا ۱ سالگی
مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی