خانوما ت هفته من‌سالاد الویه مشکل داره بخورم؟

۸ پاسخ

نه نوش جان بخور منم عاشقشم

منم هوس کردم با سس ولی سس ضرز داره نمیخور😂😂

ن عزیزم بخور

نه

مگه سم داره؟🤔

من میخورم

چه مشکلی داره ؟! همه چیزای مفید توشه سیب زمینی و تخم مرغ و مرغ و …

نه بخور نوشجونت ولی کم

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملورین💞 مامان ملورین💞 ۱ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری