۱۲ پاسخ

خییییر

نه متنفرم از طبیعی اینسری سز میرم

زایمان طبیعی فقط با اپیدورال خوبه

اره منکه برگردم عقب بازم زایمان اولم طبیعی انتخاب میکنم
سر اینم اصلا ناراحت نیستم ک زایمانم طبیعی

بله به نظرم دردش همون لحظه هست

نه عمرا😔زایمانم خیلی سخت چشمم اسیب دید

به هیچ عنوان

اصلااااا

بله.

آره ، علیرغم دردش که بخش جدای ناپذیر هر مدل زایمانیه خیلی بعدش سبک و راحت بودم.

بله.

بله

سوال های مرتبط

مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌ودوم بارداری