سلام خانما من یک روز تاخیرم حالت تهوع بدی دارم چکار کنم

۳ پاسخ

احتمال کیست و تنبلی تخمدان هستش چون منم دقیقا همینجوری شدم

اره بزن، من با یک روز تاخیر زدم، از ۲ ۳ روز قبلش حالت تهوع داشتم، دوتا خط پررنگ نشون داد

بیبی چک میشه زد؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری