سلام
سوزش واژن دارم چیکارکنم؟🫤

۴ پاسخ

قرص فلوکونازول آب رو آتیشه

یکم سرکه یکم نمک
رو با اب قاطی کن بریز توو ظرف اسپری
توو دسشویی بعد شستن خودت اسپری کن یکم میسوزی ولی خوب میشی خودتو بعد اسپری نشور
چند روز هربار ک دسشویی رفتی تکرار کن خوب میشی

با شامپو بچه بشور

مایعات بخور رفع نشد عفونته باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان نینی👼🏻 مامان نینی👼🏻 هفته سیزدهم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری