سلام. این آزمایشو برا من میگین چطوره ؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه عزیزم نرماله
دفع پروتئین نداری

اولی هم مقدار ادرار در طول ۲۴ ساعت

نمی‌دونم برایچی ازمایشت ولی تو رنج آزمایش اولی لب مرزی
دومی خوبی

دفع پروتئین ندارین خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سپــهر 🐣 مامان سپــهر 🐣 ۲ ماهگی
مامان هامین جون🍼🩵🤱 مامان هامین جون🍼🩵🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی