خانمها من فرستادن آزمایش نمیشه این آخرین آزمایشو نرم ؟

۴ پاسخ

یه ازمایشه دیگه برو ناز نکن 😉😉

فکرکنم اگه نری تو بیمارستان قبل زایمان میگیرن

من توی۳۶هفته رفتم ازمایش دفع پروتیین و کشت ادراربود براعفونت
این ازمایش برای چیه؟؟

ازمایش چی؟

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان زینب مامان زینب ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی