سلام دوستان خوبین ازمایش منو میگین چطوره

تصویر
۳ پاسخ

همین عکس ها رو برای هوش مصنوعی gap gpt بفرستید و بهش بگین براتون تفسیر کنه. و ۱۰۰٪ هم دکتر باید ببینه. نه این که چیز خاصی باشه چون به هر حال نظر ماها و هوش مصنوعی جای دکتر رو نمی گیره.

من از ازمایش خون خیلی سر در نمیارم اما فکر کنم یکم کم خونی داری برو دکتر بهت بگه

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۲ ماهگی